شرکت آبرسان تهران

فروش دستگاه تصفیه آب و آبسردکن

فروش دستگاه تصفیه آب و آبسردکن

شرکت آبرسان تهران

فروش و ارائه خدمات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی
سرویس و تعویض فیلتر انواع دستگاه تصفیه آب در سریعترین زمان
ارائه بهترین قطعات و فیلتر های دستگاه تصفیه آب از بهترین برندها
بالاترین کیفیت قطعات پایین ترین قیمت خدمات

نشانی : شریعتی بالاتر از مطهری کوچه کلاته پلاک94

تلفن:77999423-77999407-09120296614


۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

روش تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل Roc-189

دستگاه تصفیه آب رومیزی ایزی ول به دلیل اینکه بر روی میز و یا کابینت نصب می شود دارای یک قاب کامل در دور قطعات می باشد . برای سرویس و یا تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ایزی ول مدل Roc-189 ابتدا بایستی قاب دستگاه را باز کنید . برای این کار ابتدا پیچی که در پشت دستگاه بالای محل ورودی شیلنگ ها قرار دارد را باز کنید و سپس تکه پشتی قاب را به عقب بکشید تا قاب آن در بیاید . توجه داشته باشید که قسمت جلویی قاب ثابت است و قطعات دستگاه به آن بسته شده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از در آوردن قاب دستگاه ، فیلترهای دستگاه را که بصورت خوابیده هستند را می بینید . سه فیلتری که بر روی فیلترهای دیگر هستند همان فیلترهای این لاین یا خطی پیش تصفیه هستند که در بالا گفته شد . این سه فیلتر از بقیه فیلترها بزرگ تر هستند . همان طور که در شکل می بینید شیلنگ ورودی به فیلتر اول را باز کنید . انتهای این فیلتر به شیلنگی که به شیر برقی می رود وصل شده و خروجی از شیر برقی بایستی به ورودی فیلتر دوم وصل شود و خروجی فیلتر دوم مستقیم به فیلتر سوم وصل می شود . انتهای فیلتر سوم یک سه راهی وجود دارد که یک سر آن به ورودی پمپ آب دستگاه می رود و سر دیگر آن به شیر میکس دستگاه می رود .

از خروجی پمپ دستگاه تصفیه آب ایزی ول ( ورودی و خروجی پمپ آب با یک فلش مشخص شده است ) یک شیلنگ به ورودی هوزینگ ممبران می رود ( ورودی هوزینگ ممبران یک ورودی و خروجی هوزینگ ممبران دو خروجی دارد ) . هوزینگ ممبران کمی قطور است و در آن دندانه دندانه است .برای تعویض فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب easywell شیلنگ ورودی به هوزینگ را باز کنید و درپوش آن را با آچار مخصوص هوزینگ ممبران باز کنید و با استفاده از یک انبردست فیلتر ممبران را محکم گرفته و با چرخاندن به چپ و راست ، ممبران را بیرون بکشید و فیلتر نو را جایگزین کنید و در هوزینگ را محکم کنید . توجه کنید که اکثر هوزینگ های ممبران دارای یک واشر سیاه رنگ هستند و دقت کنید تا هنگام بستن درپوش هوزینگ ، این واشر در سر جای خود باشد تا درپوش هوزینگ کاملاَ آب بندی شود .

از خروجی ممبران دو شیلنگ بیرون می آید یکی به فاضلاب می رود که املاح حذف شده از آب توسط ممبران را بیرون می ریزد و دیگری اب تصفیه شده است که ابتدا به سمت سوییچ های پرشر می رود و از آنجا به سه راهی که در سر پست کربن وجود دارد می رود . سر دیگر این سه راهی به مخزن ذخیره آب دستگاه تصفیه آب وصل می شود . از انتهای فیلتر پست کربن به فیلتر ششم دستگاه تصفیه آب وصل می شود که می تواند فیلتر قلیایی و یا مینرال باشد و از خروجی فیلتر ششم به شیر برداشت آب تصفیه که در روی سینک وصل می شود ، می رود .

 

 

توجه داشته باشید که فیلتر دوم پیش تصفیه و فیلتر پست کربن هر دو کربن پودری دارند و قبل از وصل کردن به فیلتر بعدی بایستی شسته شوند در غیر این صورت سیاهی آن ، فیلترهای بعدی را خراب می کند .

تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب easywell مدل Roc-189 نسبت به دستگاه های دیگر به دلیل قرار گرفتن فیلترها در یک محفظه کوچک کمی مشکل است . ما به شما توصیه می کنیم تعویض فیلترها را به سرویس کاران مجرب بسپارید چرا که ممکن است فیلترها مخصوصاَ فیلتر ممبران خراب شود و این امر هزینه بسیاری را برای شما در بر داشته باشد .

 

جهت انجام سرویس های دوره ای دستگاه تصفیه آب ایزی ول با شماره های 77999423-و 77999407 تماس بگیرید .

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۳۳
کسرا پاشایی