شرکت آبرسان تهران

فروش دستگاه تصفیه آب و آبسردکن

فروش دستگاه تصفیه آب و آبسردکن

شرکت آبرسان تهران

فروش و ارائه خدمات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ، اداری و صنعتی
سرویس و تعویض فیلتر انواع دستگاه تصفیه آب در سریعترین زمان
ارائه بهترین قطعات و فیلتر های دستگاه تصفیه آب از بهترین برندها
بالاترین کیفیت قطعات پایین ترین قیمت خدمات

نشانی : شریعتی بالاتر از مطهری کوچه کلاته پلاک94

تلفن:77999423-77999407-09120296614


دستگاه تصفیه آب puricom

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ق.ظ

بدون شک دستگاه تصفیه آب خانگی puricom یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران و جهان می باشد که تحت لیسانس شرکت آمریکایی در کشور تایوان تولید می شود..این دستگاه مانند دستگاه های دیگر تصفیه آب دارای 6 فیلتر می باشد که علاوه بر پنج فیلتر اولیه دستگاه تصفیه آب که باید بر روی دستگاه تصفیه آب نصب باشد دارای یک فیلتر مینرال به عنوان فیلتر ششم جهت اضافه کردن مواد معدنی به آب تصفیه شده می باشد . این دستـگاه مانند سایر دستگاه های تصفیه RO توانایی حذف ناخالصی های معلق مانند شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ لوله ، لجن ، جلبک و تمام ذرات تا 5 میکرون ، کلر ، قابلیت حذف ناخالصی های محلول در آب مانند املاح سنگین، نیترات ، آرسنیک ، ویروس ها ، میکروبها ، مواد سمی و شوینده را داراست. همچنین این مدل قادر به تبدیل آب شور به آب شیرین و کاهش چشمگیر سختی و سنگینی آب می باشد.این دستگاه قادر است تا 80 درصد املاح و مواد مضر آب را حذف و آب سبک و قابل شرب تولید کند . دستگاه تصفیه آب puricom از نظر ظاهری با دستگاه های دیگر اندکی تفاوت دارد و بر روی آن یک محافظ محکم که ظاهری زیبا به دستگاه می دهد قرار گرفته است . در این دستگاه فیلتر های پیش تصفیه در جلوی دستگاه در هوزینگ هایی با کیفیت که قابلیت چرخش 45 درجه رو به جلو دارند قرار گرفته اند و فیلترهای ممبران ، پست کربن ، مینرال و همچنین پمپ و ترانس دستگاه در پشت دستگاه تصفیه آب قرار گرفته اند.این دستگاه از نظر کارایی با تمامی دستگاه ها مشابه می باشد.

در دستگاه تصفیه آب puricom به جهت طراحی استاندارد و اصولی ، چهار اتصال در کنار دستگاه تعبیه شده است که که محل آب ورودی که با شکل شیر آب ، خروجی آب تصفیه شده که با علامت شیر آب تصفیه ، خروجی آب تصفیه شده به مخزن که با علامت مخزن و خروجی به سمت فاضلاب می باشد که نوع اتصال آنها فیتینگی بوده و با فشار دادن شیلنگ می توان آنها را به قطعات به راحتی وصل کرد و نیاز به دقت خاصی جهت اتصال ندارد .

همانطور که گفته شد پمپ آب دستگاه puricom در پشت شاسی پلاستیکی آن و به صورت عمودی قرار گرفته که این پمپ توانایی تولید فشار تا 120 psi را دارد .این پمپ دارای هد پلاستیکی مشکی رنگ قابل تعویض دارد و دیگر نیازی به تعویض تمام پمپ نیست.

متاسفانه سوییچ ها و شیر برقی این دستگاه به بدنه پیچ نشده و آزاد می باشد که ممکن است هنگام جلو کشیدن دستگاه و یا جابجایی دستگاه ، سوکت های آن شل شده و دستگاه کار نکند.

همچنین شیر برقی این مدل از دستگاه کیفیت خوبی ندارد و خرابی آنها در این مدل دستگاه زیاد به چشم می خورد . از معایب دیگر این دستگاه نداشتن فشار سنج یا گیج فشار می باشد که تمام این ها از معایب اصلی دستگاه به شمار می رود.

مخزن دستگاه تصفیه آب puricom از جنس پلی اتیلن به ظرفیت 19 لیتر می باشد که توانایی ذخیره آب تا 12 لیتر را دارد.مخزن های دستگاه تصفیه آب از نوع مخزن تحت فشار می باشد و در هنگام خالی بودن مخزن در حدود 9 PSI فشار و در هنگام پر بودن 85 تا 90 PSI می باشد و می تواند تا 120 PSI فشار را می تواند تحمل کند و این توانایی را دارد که به هنگام قطع برق و یا آب ، بتوان از تمامی آب ذخیره شده استفاده کرد .

شیر برداشت دستگاه تصفیه آب puricom مدل ستاره ای با کیفیت می باشد که معمولا دسته آن به رنگ طلایی و بدنه شیر دارای آبکاری کُرُم می باشد.

دستگاه تصفیه آب puricom تمامی استانداردهای دستگاه تصفیه آب نظیر NSF، WQ، CE، ANSIو ISOرا دارد که تمامی این استانداردها تضمین کننده کیفیت دستگاه تصفیه آب می باشد.

شما عزیزان می توانید با کارشناسان شرکت آبرسان تهران تماس بگیرید تا در مورد دستگاه تصفیه آب اطلاعات کافی در اختیار شما قرار بگیرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی